Helpdesk support

Professionele helpdesk medewerkers helpen u telefonisch of desgewenst via e-mail of video chat verder als u met vragen zit.

5/5

Gewoon goed om te weten.

  • Onbeperkt aantal mails verzenden
  • Nederlandstalige software
  • Telefonisch en e-mail ondersteuning
  • Online training of uitleg op lokatie

Gewoon betaalbaar.

Voor de gewone gebruiker die gemiddeld tussen de 0 en 15.000 nieuwsbrieven per maand zal verzenden. Dit tellen we natuurlijk niet precies, soms is het nu eenmaal wat meer en soms wat minder.

499 Euro per jaar (ex. btw)

Voor de mensen die weten dat zij sowieso al een ongewone hoeveelheid nieuwsbrieven per maand zullen verzenden, hebben wij het uitgebreide abonnement in het leven geroepen.

999 Euro per jaar (ex. btw)

Telefonische helpdesk

Wij zijn tijdens kantooruren gewoon telefonisch te bereiken via 076-5040522. Mocht u dus tijdens het gebruik van Novanews met ons willen sparren, of even met een vraag zitten, pakt u direct even de telefoon en wij helpen u graag verder.

E-mail helpdesk

Voor minder dringende vragen, of wanneer het even niet uitkomt om te bellen, zijn wij uiteraard ook via de mail te bereiken. Mail onze helpdesk via helpdesk@inforing.nl en wij helpen u zo snel mogelijk weer verder op weg.

Mails aan de helpdesk komen centraal bij ons binnen, en worden in de praktijk behandeld door uw vaste contactpersoon. Dat is wel zo vertrouwd. En in het geval dat hij/zij er even niet is, pakt een collega uw vraag gewoon over.

Video chat

Mocht het handiger zijn eens 1:1 te sparren dan kunnen we uiteraard ook een video chat starten. Samen lopen we dan door de Novanews applicatie om net die tips en truuks te kunnen geven die u nodig heeft.

Bij een video chat zien we uiteraard elkaar in beeld, en desgewenst kunnen er nog meer mensen aanhaken. Daarnaast kan iedereen die deelneemt aan dit video overleg