100% compatible lay-out

Het ontwerp van de nieuwsbrief maken we samen. Daarna wordt deze uitgebreid door ons getest in alle veelgebruikte mail programma's.

5/5

Gewoon goed om te weten.

Gewoon betaalbaar.

Voor de gewone gebruiker die gemiddeld tussen de 0 en 15.000 nieuwsbrieven per maand zal verzenden. Dit tellen we natuurlijk niet precies, soms is het nu eenmaal wat meer en soms wat minder.

499 Euro per jaar (ex. btw)

(of 45 euro per maand (ex. btw) na het eerste jaar maandelijks opzegbaar)

Voor de mensen die weten dat zij sowieso al een ongewone hoeveelheid nieuwsbrieven per maand zullen verzenden, hebben wij het uitgebreide abonnement in het leven geroepen. Deze uitgebreide jaarlicentie loopt tot wel 50.000 nieuwsbrieven! Mocht uw behoefte nog hoger liggen, neem dan contact op, voor een voor u op maat gemaakte oplossing.

999 Euro per jaar (ex. btw)

(of 89 euro per maand (ex. btw) na het eerste jaar maandelijks opzegbaar)

Elke ontvanger ziet dezelfde nieuwsbrief

Bij het maken van een nieuwsbrief in Novanews hoeft u zich alleen nog maar bezig te houden met de daadwerkelijk inhoud van de nieuwsbrief. Het sjabloon is inmiddels ontworpen, en de lay-out is door ons ingebouwd en uitgebreid getest. Daardoor kunt u er zeker van zijn dat de nieuwsbrief er voor elke ontvanger hetzelfde uitziet. Geen rare verschillen meer omdat de ene ontvanger in Gmail kijkt, en de andere nog in Outlook 2010. De verschillen zijn er door ons al tijdens de sjabloon ontwikkel fase uitgehaald. Hoeft u gewoon niet meer aan te denken.

Uitgebreid testen

Bij het testen van het nieuwsbrief sjabloon dat wij voor u ontwikkelen, maken wij gebruik van professionele tools van derden welke simpelweg alle mail programma’s simuleren die de uiteindelijke ontvanger maar zou kunnen gebruiken. Van elk van deze mail programma’s maakt onze test tool een screenshot van hoe de nieuwsbrief er bij iemand met dat mail programma uit zou komen te zien. Op die manier helpen wij alle rare verschillen al in een vroegtijdig statium uit de wereld. En kunt u zich bij het maken van nieuwsbrieven gewoon richten op het maken van nieuwsbrieven. Niet meer, niet minder.